Impins culcat cu priza ingusta

impins cu haltera cu palmele apropiate

Incepeti antrenamentele pentru tricepsi cu aceasta miscare compusa. …citeste tot articolul


Crunch pentru oblici

crunch pentru muschii oblici ai abdomenului

┬áPrin rasucirea coapselor lateral, poti aplica un efort mai mare pe muschii …citeste tot articolul


Test: Antrenamentul pentru triceps

Exercitii pentru niste muschi masivi

Putini dintre cei ce citesc acest blog au luat cursuri de kinesiologie …citeste tot articolul


Test: Antrenamentul pentru bicepsi

cum sa te antrenezi ca sa ai brate mai mari

Cand vine vorba de antrenamentul bicepsilor, crezi ca stii sa alegi exercitiul …citeste tot articolul


Transforma-ti gambele!

sfaturi si exercitii pentru gambe

Articolul de azi se concentreaza in jurul unui exercitiu pe care eu il consider …citeste tot articolul


Test: Antrenamentul pentru spate

test privind antrenamentul spatelui

Incearca sa raspunzi corect la urmatoarele intrebari, al caror subiect principal …citeste tot articolul


Crunch cu picioarele intinse

Exercitii pentru abdomen

Obtineti niste abdominali reliefati cu acest tip de crunch. …citeste tot articolul


Fluturari la pec-deck sau Ridicari laterale din aplecat

exercitii deltoizii posteriori

Ambele exercitii lucreaza deltoizii posteriori, insa care dintre ele permite …citeste tot articolul


Flexii Scott sau Flexii cu gantere din inclinat

ce exercitii sa fac pentru un biceps mai mare

Ambele exercitii lucreaza muschiul biceps, insa care versiune de flexii te va …citeste tot articolul


Indreptarile sumo

alt tip de indreptari pentru muschii spatelui si picioarelor

Fa progrese mari la spate si picioare cu aceasta varianta de indreptari cu …citeste tot articolul


Copyright: VitaClub 2014
VitaClub Blog | Powered by VitaClub