Greutatile trebuie alese astfel incat sa se poata executa numarul maxim dedezvoltare musculara cresterea masei musculare exercitii forta cele mai bune exercitii pentru masa musculararepetari care a fost propus( maxim 8- 10  repetari /set). O incarcatura prea mare poate  duce la o executie gresita sau chiar la accidentari.

Atat mentinerea indelungata a aceluiasi program cat si folosirea indelungata a greutatilor maximale, din dorinta de a stimula la maxim dezvolatarea musculaturii, au efecte negative, mai devreme sau mai tarziu. Prin urmare in extrasezon se vor alterna chiar si obiectivele de dezvoltare a fortei si a masei musculare. Orice persoana care are notiuni minime de fiziologie isi va formula urmatoarea intrebare: este posibila dezvolatarea fortei fara o mofificare(crestere) a musculaturii?Pornind de la faptul ca unul din factorii care conditioneaza forta este dimensiunea musculaturii, este clar raspunsul la intrebarea lansata anterior. Diferenta dintre mezociclul dedicat dezvoltarii fortei si cel dedicat dezvoltarii masei musculare este data de cantitatea de tesut adipos care se acumuleaza sau se arde in cele doua perioade distincte.

Principalele diferente constau in:

tipul de exercitii utilizate(libere, la aparate, aerobice);

frecventa antrenamentelor saptamanale;

durata antrenamentelor;

numarul seriilor si al repetarilor de lucru;

greutatea utilizata;

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)