abdomene la helcometru din pozitia stand pe banca declinataCompleteaza-ti saptamana de antrenament dedicand o zi intreaga antebratelor, gambelor si abdomenului.

  • Ai mai simtit asa ceva? Cvadricepsii sunt obositi, pieptul te doare, iar spatele si umerii  inca mai au nevoie de cel putin 2 zile  de odihna pentru a-si reveni si totusi ai acea dorinta vie de a merge la sala.
  • Si pentru  ca nu e programata ca zi de odihna, ar fi rusinos sa nu antrenezi ceva. Asadar, in randurile de mai jos gasiti un tabel cu exercitii, al caror scop e acela de a antrena cele trei grupe musculare.

Program exercitii pentru gambe, antebrate si abdomen

EXERCITII

SERII

REPETARI

 Extensia palmelor la cablu

2

6

1

10

1

20

Flexia palmelor la cablu din sezand

3

12

Atarnat la bara1

4

la epuizare

Ridicari pe varfuri cu gantera, pe un picior

3

15

Ridicari pe varfuri cu gantere din sezand

3

20

Crunch la cablu din declinat

3

20

Crunch pentru oblici la cablu

2

15

2

10

Dublu crunch

3

la epuizare

1 – Foloseste o priza in pronatie si stai atarnat cat mai mult posibil. Odihneste-te tot atata timp cat ai stat atarnat.

poza cu exercitii pentru antebrate si gambe

  • exercitii pentru muschii abdominali oblici la cabluriCand a fost ultima oara cand ai cheltuit o intreaga sesiune de antrenament  pentru grupe musculare  ce de obicei iti necesita doar cateva minute  la sfarsitul altor antrenamente?
  • Vorbim aici despre abdominali, gambe si antebrate. Nu ne punem problema ca neglijezi acesti muschi, dar ai prioritatile tale, nu-i asa?  Ei bine, astazi  ai permisiunea de a a odihni  grupele musculare mari  pentru a le lucra pe cele mici.
  • Acest antrenament  nucesita lucrul acestor 3  parti  ale corpului folosind  mai multe exercitii si variind intervalul  repetarilor.  La unele seturi, vei folosi greutati mari pentru maximum 6 repetari, iar la altele  vei face 15-20  repetari si chiar mai mult.

flexia pumnului la helcometru din sezand exercitii pentru antebrate din stand atarnat la bara fixa

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Antrenament pentru antebrate, gambe si abdominali, 5.5 out of 10 based on 2 ratings