CareFlexiile concentrate efectuate de Arnold sunt un exercitiu pentru biceps a fost secretul lui Arnold pentru realizarea acelui varf legendar din bicepsii sai?

  • S-a tot discutat de atatea ori despre tehnica folosita de Arnold Schwarzenegger pentru  dezvoltarea  varfului bicepsilor, incat nu mai reprezinta  un secret pentru nimeni: supinarea, rasucirea spre exterior a antebratului cand facea flexii cu gantere (nu puteti realiza fixic aceasta miscare cu o haltera standard).
  • Supinarea face ca  partea externa a bicepsilor  sa lucreze mai mult, formandu-se  un varf si adaugand  o protuberanta musculara pe care ati putut-o vedea foarte bine mai ales atunci cand Arnold facea  dublul biceps cu spatele.
  • Cand faceti  orice tip de flexie cu ganterele – fie ca e din sezand, stand, din inclinat, sau flexii concentrate, incepeti avand mana in pozitie neutra, dupa care rotiti-o in timpul repetarii astfel incat  palma sa fie indreptata  in sus.
  • Cand ajungeti la aproximativ 5 cm de capatul superior al flexiei, rotiti-va palma mai mult  astfel incat degetul mic sa fie mai sus  decat degetul mare si sa incordati  puternic bicepsii.
  • Durerea contractiei  e foarte intensa,  dar se merita  din plin.  Faceti acest lucru  atunci cand repetati  fiecare flexie cu gantera si pe termen lung,  veti observa  o mare diferenta in dezvoltarea bratului vostru.

Programul de exercitii al lui Arnold pentru bicepsi

EXERCITII BICEPS

SERII

REPETARI

Flexii cu haltera

5

6-8

Flexii cu gantere din inclinat

5

8-10

Flexii cu haltera la banca Scott

4

8-10

Flexii concentrate

4

10-12

  • Pe langa supinare, Arnold prefera sa lase gantera sa „traga”  inapoi pentru a obtine o contractie mai puternica a bicepsilor. Cei mai multi oameni incep flexia  avand  incheieturile  spre umeri pentru a avea o parghie  mai buna in ridicarea greutatilor. Acest lucru elimina  mai ales gravitatia  si anuleaza partea finala a miscarii, cand se poate accentua  intr-adevar contractia de varf.
  • In schimb, Arnold cand flexa greutatea, lasa gantera sa i se rostogoleasca in palma si sa ajunga pe degete astfel incat  incheietura ii era extinsa la fiecare repetare,  nu dreapta sau indoita, asa cum vezi de obicei.

Arnold in timp ce face flexii cu haltera, un alt exercitiu pentru muschii bicepsi

  • Astfel se realiza  un brat al parghiei mai lung, asigurandu-se  ca nici macar la  capatul de sus al miscarii, greutatea nu era sustinuta de antebrat, tensiunea fiind  numai pe bicepsi, putand astfel sa stoarca  cu adevarat muschii la varf. In tot acest timp, evident supina si antebratul.

Arnold efectuand flexii cu gantere, un exercitiu pt biceps

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (8 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)
Antrenamentul lui Arnold pentru bicepsi, 10.0 out of 10 based on 8 ratings