Bicarbonatul de sodiu are capacitatea de a imbunatati performanta fizica la probe ce dureaza mai putin de 2 minute, spre exemplu cursa de 800 de metri. Motivul pentru care acesta este eficient este acela ca duce la cresterea tratamente si remedii cu ajutorul bicarbonatului de sodiunivelului de bicarbonat din sange si functioneaza ca un tampon pentru acizii metabolici. Din nefericire, bicarbonatul de sodiu produce diaree si tulburari gastrointestinale la majoritatea oamenilor. In urma unor cercetari, oamenii de stiinta englezi au ajuns la concluzia ca o cantitate de 0,3-0,4 g/kg de masa corporala a produs cel mai mare nivel de bicarbonat in fluxul sanguin.

Cantitatea optima de bicarbonat pentru o persoana de 85 de kg este de aproximativ 4 lingurite, administrata cu 1 ora inainte de sesiunea de antrenament. Bicarbonatul de sodiu poate fi un excelent supliment pentru cei ce practica culturismul si fac antrenamente intense cu greutati. Sfatul nostru este sa nu incercati sa folositi bicarbonatul de sodiu inaintea unui concurs, fara sa-l fi incercat inainte, asta deoarece in jur de jumatate dintre cei ce l-au folosit au semnalat efecte gastrointestinale neplacute.  De altfel, folosirea repetata a bicarbonatului de sodiu poate determina aparitia convulsilor si a crizelor de epilepsie.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)