poza fotbal american

Antrenorii din Liga Nationala de Fotbal American spun adesea ca jucatorii nu au nevoie sa izoleze  bicepsul si tricepsul cu flexii si extensii; in loc de acestea, miscarile compuse ca impinsul si ramatul sunt suficiente. Dar niste brate masive nu au doar scopul de a arata bine in tricoul de la echipament.

Forta bratelor e cea mai utila pentru aparatori, in cazul placarilor sau a aruncarilor  in adancime” puncteaza Calvin Pace, jucator pentru  New York Jets.

„Bratele ajuta de asemenea  la evitarea  blocarilor. Desi sa fii tinut de cineva e impotriva regulamentului,  se intampla, si daca reusesti  sa te smulgi dintr-un  astfel de blocaj,  e tocmai rezultatul unor brate puternice”.

Pentru Pace, la 1,94 m inaltime si o greutate de 120 de kilograme, antrenamentul bratelor e scurt, dar intens. In timpul  sezonului,  se concentreaza  pe miscari compuse, cu tractiuni, impins din culcat si  din inclinat pentru trunchi, dar o data pe saptamana isi antreneaza bicepsul  si tricepsul cu miscari de izolare, cu programul de mai jos.

„Am inceput sa ma antrenez cu greutati abia in primul an de facultate” spune fosta vedeta a echipei Wake Forest. „Dar odata ce am inceput  sa ma antrenez greu, am vazut rezultatele”.

ANTRENAMENTUL LUI CALVIN PACE

EXERCITII

SERII

REPETARI

Triceps Tri-Set1
Extensii din culcat cu bara EZ

4

15

Pullover cu bara EZ

4

15

Impins din culcat cu priza ingusta, cu bara EZ

4

20

Biceps Superset
Flexii cu bara dreapta2

3-4

10

Flexii cu gantere sau flexii Hammer

3-4

10

1– C.Pace  utilizeaza aceeasi greutate la toate cele 3 exercitii si se odihneste un minut intre tri-seturi.2 –  Pace ridica bara pana la frunte, nu doar pana la piept, pentru o contractie mai puternica.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Brate ca in fotbalul american, 10.0 out of 10 based on 4 ratings