Prima intrebare cate grame de creatina ar trebui sa iau pe zi care le vine in minte celor ce se hotarasc sa foloseasca un supliment pe baza de creatina, este, cate grame si cat timp ar trebui sa-si administreze acest supliment, dar si care sunt efectele adverse, daca acestea exista.  Asadar, sa vedem cum stau lucrurile, urmand ca voi sa trageti concluzia.

Cercetarile demonstreaza ca dozele mici si consistente sunt cele mai benefice pentru cresterea musculara si a fortei. Studiile au indicat ca cei care fac culturism au cele mai bune rezultate folosind acest supliment prin incarcare (spre exemplu, 20 grame de creatina pe zi, impartita in patru doze a cate 5 grame, timp de 5 zile) decat prin ciclizare. In lumina  noilor cercetari,  puteti lua creatina la infinit.  Noile cercetari contrazic spusele altora ca acest produs are  efecte secundare.

Blog VitaClub recomanda administrarea a 2 pana la 3 grame de creatina  inainte si dupa antrenament, cu un total de 4-6 grame pe zi.  Culturistii mai mari pot lua putin mai mult; iar cei mai mici, ceva mai putin. Ocazional, in ziua  cand nu faceti antrenament, puteti sa luati o singura doza de 2-3 grame.  Puteti, uneori,  sa nu luati deloc –  nu va ingrijorati, rezervele de creatina  vor ramane ridicate.

Pentru cele mai  bune rezultate, cand luati creatina, trebuie sa va hidratati foarte bine.  Altfel, veti avea rezultate mai slabe din suplimentarea cu creatina – unul din mecanismele  suplimentului e de a hidrata tesutul muscular. Culturistii trebuie sa consume echivalentul a 3,5 litri de apa pe zi, chiar daca iau creatina sau nu.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Cate grame de creatina ar trebui sa iau?, 10.0 out of 10 based on 3 ratings