Ce fel de proteine ar trebui sa cumpar

Cumparati ceea ce va satisface nevoile. Variatiile mari de concentratie de proteina existente in toate produsele  -de la aproximativ 100% la foarte putin-  vorbesc mai mult  despre scopul produsului decat despre calitatea sa.

Acesta este motivul  pentru care  trebuie  sa determinati  care e scopul  pentru care vreti sa luati un anumit produs. Aceste sfaturi simple ar trebui sa va ajute sa luati o decizie.


CRESTEREA IN GREUTATE

  • Daca scopul e de a creste in masa musculara, aveti nevoie  si de proteine  si de calorii de calitate.  Din moment ce proteinele sunt relativ sarace in calorii, produsele pentru cresterea in greutate contin deseori carbohidrati simpli, fibre si grasimi.
  • Daca cresterea in greutate este scopul  vostru, cautati un produs  cu 20% proteine si 300-400 calorii per portie.  Produsele care contin  mai putine proteine  contin in general carbohidrati si grasimi.  Acestea sunt bune pentru hardgaineri, powerlifteri si pentru cei care  vor sa creasca in greutate in extrasezon si au nevoie  de insulina si calorii pentru aceasta.
  • Totusi, puteti sa va ingrasati  daca folositi prea mult aceste produse sau nu va antrenati destul de intens pentru a pune greutatea in plus sub forma de muschi.

DUPA ANTRENAMENT

  • In acest moment, scopul este sa accelerati recuperarea musculara si procesul de crestere. Cautati o proteina  cu un raport de 2:1 carbohidrati si proteine. Consumati 40 de grame  de proteina si 80 de grame de carbohidrati pentru a ajuta corpul la refacere si crestere.

DIETA

  • Un produs care nu are aproape deloc carbohidrati sau grasimi e ideal pentru aceia dintre voi care sunt intr-o faza de definire sau pentru cei care vor sa ia o gustare la miezul noptii care sa fie bogata in proteine si saraca in calorii  din alte surse.  Aceste amestecuri ofera 50-60 grame de proteina  si aproximativ 250 calorii per portie.

CREATI-VA PROPRIUL AMESTEC PROTEIC

  • Va recomand, bineinteles, daca aveti posibilitatea, sa cumparati un produs cu o concentratie mare de proteina si unul cu 20-30% (restul carbohidrati simpli si grasimi). Puteti obtine rapoarte  diferite combinand cele doua produse, creand  bauturi proteice individualizate pentru fiecare dintre obiectivele voastre.

>>Iata in continuare o lista cu cateva reguli zilnice de nutritie, pe care ar trebui sa le luati in considerare pentru rezultate excelente.

1. Consumati cel putin 2,2 grame de proteina per kilocorp;

2. Consumati cel putin 6 mese pe zi;

3. Alegeti caloriile in functie de scopuri (definire, crestere sau mentinere).

4. Beti 2 litri de apa pe parcursul zilei;

5. Luati cu voi un amestec proteic  pentru masa de dupa antrenament;

6. Suplimentati-va la timp pentru a va asigura necesarul nutritional;

7. Luati o tableta de multivitamine / multiminerale, creatina si glutamina.


VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Ce proteina sa aleg?, 10.0 out of 10 based on 3 ratings