Consumul unui numar prea mare de calorii totalecare metode sunt cele mai bune pentru a te defini la brate abdomen picioare piept spate

Corpul nostru are nevoie de un anumit numar de calorii de baza pentru a-si mentine greutatea si compozitia, luand in considerare dimensiunea noastra, rata metabolica si nivelul de activitate. Din moment ce fiecare suntem diferiti in aceste aspecte, nu exista o formula universala bazata pe inaltime si greutate care sa prezica cu acuratete care este aceasta cantitate, insa un fapt este cert, si anume acela ca nu poti pierde in greutate consumand mai multe calorii decat are nevoie corpul tau. Nu conteaza cat mananci de sanatos. Chiar daca nu consumi decat albus de ou, piept de pui , cartofi dulci sau broccoli, daca mananci 4000 de calorii, iar corpul tau arde doar 3700, inseamana ca nu vei slabi. Pentru a slabi, ar trebui sa mananci mai putin de 3700 de calorii, ori sa iti cresti nivelul de activitate fizica prin adaugarea de exercitii cardiovasculare.

Ideea e destul de simpla, daca stai putin si te gandesti. Adesea problema este faptul ca, uneori, culturistii nu pot face diferenta intre a incerca sa puna masa musculara(ceea ce necesita un surplus caloric) si a se concentra pe mentinerea masei, pierzand in acelasi timp grasime corporala (care, la randul sau, cere opusul- un deficit caloric). Daca scopul tau este de a te defini, trebuie sa te concentrezi pe el- si lasa punerea de masa pe alta data.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)