La micul dejun opteaza pentru cereale integrale, in amestec cu lactate mic dejun evita grasimile mancare sanatoasa cereale integrale degresate; pregateste-ti tartine pentru micul dejun fara sa intinzi pe paine unt,margarina,etc, deoarece grasimile hidrogenate(provenite din prelucrarea termica uleiurilor vegetale) sunt foarte greu de procesat de catre ficat. Nu gati pentru mesele tale carne de rata, cocos,gasca,vanat,carne grasa de porc,oaie, si incearca sa inlocuiesti cele mai sus mentionate cu peste proaspat cum ar fi: pastrav,calcan,stiuca,salau.

Deasemenea nu toti pestii sunt indicati pentru consum, pentru ca unele specii cum ar fi: somnul,bibanul si scrumbia sunt pesti cu continut ridicat de grasimi,motiv pentru care nu e indicat sa-i consumi foarte des. Cand mananci carne de pasare incearca sa inlaturi pielea si zonele cu continut ridicat de grasimi.Atunci cand cumperi produse lactate ai grija ca acestea sa aiba un continut cat mai mic de grasimi, aici cea mai buna alegere este branza dulce degresata si laptele smantanit.Evita sa consumi sosuri grase si maioneza, mai ales cele din comert, a caror calitate lasa de dorit.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)