Un lucru la care cu totii cred ca ne pricepem, e arta amanarii, si anume sa nu faci azi un lucru, daca il potiprogram de exercitii zilnice pentru un abdomen plat ce pot fi facute acasa amana pana maine. Desi e o strategie surprinzator de eficienta pentru a aborda unele treburi,  e fara indoiala un mod groaznic  de a-ti modela corpul.

Multi dintre noi au descoperit ca dupa o batalie crancena  de 60-90 de minute cu greutatile, eram adesea prea obositi  ca sa ne mai antrenam si abdominalii, asa ca obisnuim sa ne spunem ca o sa-i antrenam atunci cand avem mai multa energie.

In ciuda acestor intentii, asemeni celor ce sunt pe punctul de a incepe un regim sau de a se lasa de fumat, e usor ca o sedinta de antrenament pentru abdominali pierduta sa se transforme intr-o saptamana, si apoi intr-o luna. In mod clar e timpul sa-ti regandesti abordarea.

Combina aceste  trei exercitii zilnice scurte, dar intense, ce alterneaza  abdominalii superiori, abdominalii inferiori si oblicii sub forma unui set de trei. Mentionez ca aceste  exercitii, cu  exceptia primului  ( din declinat, ridicarea trunchiului cu ingreuiere, ce necesita folosirea unei banci declinate) toate aceste exercitii pot fi efectuate acasa fara nici un fel de problema.

Tri-set pentru abdominalii superiori

EXERCITII ABDOMEN

REPETARI

Ridicarea trunchiului declinat, cu ingreuiere

10

Crunch cu picioarele drepte

15

Crunch (cu mainile sub cap)

20

Executa toate exercitiile succesiv, odihnindu-te 30-45 de secunde abia  dupa ce ai terminat  setul de 3 exercitii. Executa 3-4 tri-seturi in total.

crunch-ul e un exercitiu pentru abdomen foarte eficient

Antrenamentul pentru abdominali incepe cu miscarea cea mai dificila si avanseaza spre exercitii ceva mai putin solicitante pe masura ce obosesti. Executa toate cele trei miscari succesiv, fara sa te opresti, apoi ia o pauza  de 30-45 de secunde  si repeta secventa de inca 2-3 ori.

exercitii pentru abdomen cu greutate suplimentara la banca declinata


Tri-set pentru abdominalii inferiori

EXERCITII ABDOMEN

REPETARI

Forfecarea picioarelor

10

Ridicarea soldurilor

15

Crunch inversat

20

Executa toate exercitiile succesiv, odihnindu-te 30-45 de secunde abia  dupa ce ai terminat  setul de 3 exercitii. Executa 3-4 tri-seturi in total.

exercitii pentru abdomen

Dupa cum e prezentat aici, poti antrena anumite zone in zile diferite, dar tine minte: desi exercitiile pun accent pe anumite  regiuni, nu le izoleaza. Persoanele avansate pot lua  primul exerictiu din fiecare tabel  pentru un antrenament complet si dur al abdomenului, in timp ce incepatorii pot  selecta ultimul exercitiu din fiecare tabel  pentru a alcatui o sedinta  mai putin solicitanta  pentru toate cele 3 zone

exercitii pentru zona abdomenului inferiorexercitii pentru abdominalii inferiori


Tri-set pentru oblici

EXERCITII ABDOMEN

REPETARI

Ducerea palmelor spre fiecare picior alternative

10

Bricege lateral

15

Crunch pentru oblici

20

Executa toate exercitiile succesiv, odihnindu-te 30-45 de secunde abia  dupa ce ai terminat  setul de 3 exercitii. Executa 3-4 tri-seturi in total.

exercitii pentru muschii oblici

Incetinirea vitezei repetarilor , mentinerea constanta a contractiei maxime si reducerea timpului  de odihna intre seriile  de 3 exercitii  sunt doar cateva modalitati de a adauga intensitate  exercitiilor. Asadar, intareste-ti muschii abdomenului in doar cinci minute pe zi. Acum nu mai ai nici un motiv sa sari peste antrenamentul pentru abdomen.

exercitii pentru muschii oblici din culcat

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (7 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 8 votes)
Exercitii zilnice pentru un abdomen plat, 10.0 out of 10 based on 7 ratings