• Extensiileextensii cu bara Ez deasupra capului pentru triceps cu bara Ez deasupra capului, din sezand, sunt un exercitiu clasic ce permit o buna  dezvoltare a tricepsului. Totul se reduce la obtinerea unei intinderi serioase in pozitia „Start” a exercitiului. Deasemenea, trebuie sa cobori foarte lent bara si sa nu faci nicio miscare brusca.
  • Totodata, trebuie sa fi constient de faptul ca extensiile cu bara deasupra capului pot fi periculoase atat pentru coate cat si pentru articulatia umarului, daca sunt efectuate cu o greutate prea mare,  sau fara o incalzire corespunzatoare.
  • La fel de important este ca, in timpul executiei exercitiului sa tii coatele orientate in sus si sa nu le permiti sa se miste in timpul exercitiului.

Extensii cu bara EZ deasupra capului:

1. Stai drept si apuca bara cu ambele maini, dupa care ridic-o deasupra capului astfel incat coatele sa fie aproape intinse.

2. In cadrul acestui exercitiu, ar fi recomandat sa fi asistat de catre un partener, care sa-ti ridice bara, si sa te ajute pe finalul seriei, in situatia in care, din cauza epuizarii, nu mai poti ridica bara.

3. extensii cu un brat cu gantera deasupra capului pentru tricepsMentinand coatele fixe, coboara greutatea prin spatele capului la ceafa, cat mai mult cu putinta.

4. Revino la pozitia initiala. Miscarea trebuie sa fie controlata, fara miscari bruste. Cu toate ca fortand poti efectua mai multe repetari, riscul de a a-ti rupe tricepsul este si el amplificat.

5. Executa 3-4 serii a cate 10-12 repetari.

  • O alta varianta a acestui exercitiu este impins de la ceafa cu un brat, cu gantera (poza a doua). Fiecare ar trebui sa incerce diverse variante ale aceluiasi exercitiu, ca sa descopere care dintre ele e resimtit cel mai bine si care ii face muschii sa lucreze la intensitate maxima.
  • Impinsul de la ceafa cu un brat se executa din pozita stand/sezand, cu o gantera in mana tinuta la nivelul cefei, cotul fiind indreptat spre in sus. Cealalta mana, fie este tinuta pe langa corp, fie sprijina bratul prin partea superioara a spatelui.
  • E recomandat ca exercitiul sa fie efectuat din pozitia asezat pentru a evita balansul trunchiului. Cu ajutorul acestui exercitiu se poate lucra in mod separat musculatura celor 2 brate.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (6 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Extensii cu bara deasupra capului, 10.0 out of 10 based on 6 ratings