• extensiile la helcometru cu bara dreapta este un exercitiu pentru muschiul tricepsMuschiul triceps brahial este un muschi format din trei capete, care este foarte activ in faza de impingere in jos a barii.
  1. Fibrele capului lateral al muschiului triceps brahial incep aproximativ la doua treimi distanta de articulatia umarului, la nivelul partii posterioare a osului humerus, si se opresc aproape de articulatia umarului.
  2. Capul lung al tricepsului brahial incepe la nivelul scapulei (omoplatului), langa capul humerusului dinspre articulatia umarului.
  3. Capul medial a tricepsului brahial se afla situat in profunzime intre celelalte doua capete ale tricepsului.

 

  • Fibrele tuturor celor trei capete se subtiaza pentru a se atasa unui tendon comun al tricepsului care incruciseaza articulatia umarului, pentru a se atasa olecranului, o parte a osului ulna.
  • Deci, contractia muschiului triceps brahial determina in mod principal extensia bratului la nivelul cotului (indreapta articulatia cotului).

extensii la helcometru cu sfoara pentru muschiul triceps

  • Din pozitia stand, cu fata la helcometru, priza de sus, la nivelul umerilor, se executa extensia antebratului pe brat, cu alte cuvinte se realizeaza impingerea barei spre sol. Mi
    scarea derevenire se realizeaza pana la nivelul permis de articulatia cotului, astfel incat aceasta sa nu se deplaseze. Pe parcursul executiei, trunchiul nu trebuie sa realizeze balansari. Acest exercitiu se poate efectua impingand o bara sau o sfoara.
  • Daca la capatul cablului este fixata o sfoara, aceasta va permite o amplitudine mai mare a miscarii, o priza mai ingusta, precum si o rasucire a antebratului spre exterior, solicitand toate fasciculele in mod proportional, ceea ce inseamna o dezvoltare uniforma si armonioasa.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Extensii la helcometru pentru triceps, 10.0 out of 10 based on 4 ratings