exercitii cu haltera pentru brate Flexiile cu bara reprezinta cel mai bun exercitiu  de masa pentru biceps pe care il poti face. Multe persoane prefera bara EZ in locul celei drepte, deoarece solicita mai putin incheieturile si iti  permite sa te concentrezi mai bine asupra bicepsilor.

Muschii implicati

Principal: biceps(accent pe capul lung al acestuia), brahial;

Secundari: brahioradial, muschii antebratului, deltoid anterior;

Executie

1. Din pozitia stand, apuca bara cu o priza  larga, bratele extinse pe langa corp.

2. Ridica bara doar prin forta bicepsilor. Nu iti balansa trunchiul sau partea superioara a bratelor pentru a da impuls.

3. Concentreaza-te sa pastrezi coatele lateral pe langa trunchi,   ceea ce iti forteaza bicepsii sa  lucreze mai greu, dar mai eficient.

4. Contracta puternic bicepsii in partea de varf, apoi controleaza coborarea. E mai  usor sa lasi bara sa  cada fara niciun control,  dar in acest caz pierzi beneficiile  fazei negative.

5. Concentreaza-te sa cobori greutatea incet, luandu-ti cam de 2 ori mai mult  timp la partea de coborare decat la faza pozitiva(ridicare) a repetarii.

6. Repeta miscarea pana la finalul seriei. Executa 3 serii a cate 8-12 repetari.


VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (9 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +9 (from 9 votes)
Flexii biceps cu bara EZ, 10.0 out of 10 based on 9 ratings