• ExercitiileFlexiile concentrate cu gantera sunt un exercitiu pentru muschiul biceps brahial pentru dezvoltarea muschiului biceps, se numara printre cele mai populare exercitii din culturism. Inca de la inceputurile culturismului, un biceps voluminos si bine reliefat a fost privit ca un  simbol al  fortei. Acest lucru se datoreaza in mare parte faptului ca muschii bratelor raspund cel mai bine la lucrul cu greutati, rezultatele neintarziind sa apara.
  • Flexiile concentrate cu gantera sunt un exercitiu excelent, mai ales pentru cei cu umeri mari, asigurand o buna izolare a bicepsului. Flexiile concentrate cu gantera pot fi privite ca un fel de flexii la banca Scott, numai ca in cazul flexiilor concentrate iti folosesti partea interiorara a coapsei ca un fel de banca.
  • Deasemenea, poti alterna pozitia standard, cu palmele in sus, cu o priza gen „hammer”, in functie de cum te simti in ziua respectiva si ce parte a bicepsilor are nevoie de mai multa stimulare. Foarte multi culturisti aleg sa faca acest exercitiu, in stilul „old school”, asa cum le faceau Arnold sau Robby si anume din picioare,  aplecat, in loc sa le faca din pozitia asezat pe o banca, ca in poza alaturata.

Flexii concentrate cu gantera:

1. Aseaza-te pe o banca si apuca o gantera intr-o mana cu o priza in pronatie.

2. Sprijina-ti cotul pe partea interna a coapsei, pentru a incepe prima repetare.

3. Inspira si ridica gantera spre umar. Expira pe masura ce te apropii de finalul miscarii.

4. Cand te apropii de pozitia de „Final„, poti incepe miscarea de rasucire a incheieturii pumnului, astfel incat degetul mic sa fie mai sus decat degetul mare la finalul miscarii.

5. Prin intermediul acestei miscari, vei forta muschiul biceps sa se contracte suplimentar.

6. Spre deosebire  de alte exercitii cu gantere, flexiile concentrate asigura un bun control al traiectoriei ganterei si vitezei de lucru. Se vor executa 3-4 serii a cate 12-15 repetari.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.7/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Flexii concentrate cu gantera, 9.7 out of 10 based on 3 ratings