Poate ca flotarileflotari cu priza apropiata pentru muschiul triceps cu priza apropiata nu sunt primul exercitiu care iti vine in minte atunci cand te gandesti la un program de antrenament pentru triceps. Cu toate astea, flotarile cu priza apropiata sunt excelente pentru stimularea dezvoltarii muschiului triceps, mai ales daca nu ai timp sa mergi la sala, si simti nevoia de a face putina miscare.

Iata cum trebuie sa procedezi atunci cand faci flotari cu priza apropiata:

1. Aseaza-te cu fata in jos si cu picioarele apropiate, ca la flotarile clasice. Daca vrei sa simti o puternica senzatie de arsura in triceps, iti recomand sa ca atunci cand faci exercitiul sa iti asezi talpile pe o suprafata inaltata, spre exemplu un scaun, o banca sau chiar pe marginea patului din camera.

2.Palmele trebuie sa fie apropiate una de cealalta, in asa fel incat degetul mare si cel aratator sa alcatuiasca o forma asemanatoare cu cea a unei inimi, asa cum se poate bine observa si in poza. Nu este neaparat obligatoriu ca celelalte degete ale mainii sa fie lipite unul de celalalt, mai ales in cazul in care simti ca nu ai destula stabilitate. In aceasta situatie, despartirea degetelor va face ca greutatea corpului sa fie distribuita pe o suprafata mai mare, ceea ce iti va conferi mai multa stabilitate in timpul exercitiului.

3. In aceasta faza, coatele trebuie sa fie indoite iar pieptul trebuie sa atinga podeaua.Din acest moment, indreapta coatele pentru ca greutatea corpului sa fie preluata de catre palme si degetele de la picioare.

4.Atunci cand indrepti coatele, ai grija ca genunchii sa fie drepti, precum si spatele. Executa aceasta miscare rapid, circa 1 secunda.flotarile cu palmele apropiate sunt un exercitiu pentru triceps

5. Nu te odihni cand ai ajuns in pozitia „Final”, ci coboara incet pieptul catre podea. Miscarea trebuie sa dureze aproximativ 3 secunde. Pe masura ce cobori corpul, coatele trebuie sa „alunece” pe langa trunchi.

6. In momentul in care pieptul vine in contact cu palmele, impinge in brate pentru a putea incepe urmatoarea repetare. Continua in felul asta pana ce termini setul. Ia o pauza de 30 de secunde, dupa care poti incepe urmatorul set.

Atunci cand faci flotari cu priza apropiata, este indicat ca palmele sa fie cat mai apropiate, pentru a activa cat mai eficient muschiul triceps. In cazul in care ai suferit vreo accidentare la una din incheieturi, iti recomand sa renunti la flotarile cu priza apropiata, asta cel putin pana cand esti complet vindecat. Nu pot sa iti garantez ca flotarile cu priza apropiata o sa-ti cladeasca niste brate demne de un castigator al Mr. Olympia, insa pot garanta ca acest tip de exercitiu te va ajuta sa-ti pompezi bratele in mod in care multe alte exercitii nu reusesc. Apropo, farmecul flotarilor cu priza apropiata consta in faptul ca nu trebuie sa te afli neaparat intr-o sala de culturism/fitness pentru a-ti putea lucra tricepsul.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.7/10 (12 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +4 (from 6 votes)
Flotari cu priza apropiata-Exercitii triceps, 8.7 out of 10 based on 12 ratings