flotarile la paralele sunt un exercitiu pentru cresterea masei musculare a tricepsuluiExercitiul se realizeaza din sprijin pe brate, la doua bare paralele(prin salile de culturism sunt mai multe modele de aparate ce le imita), coatele fiind orientate spre inapoi. Daca in cadrul altor exercitii pentru aceasta grupa musculara, tricepsii luau punct fix pe origine, la flotarile la paralele, punctul fix este plasat la nivelul insertiei distale.

Pentru dozarea exercitiului se programeaza din timp numarul de repetari, serii, pauza,  dar si greutatea de lucru. Atunci cand practicanti pot efectua un numar mare de repetari, se pot utiliza greutati care sunt atarnate fie de centura de protectie, fie pe un suport special asezat in zona poplitee.

Flotari la paralele:

1. Prindeti cu ambele maini cele doua  bare paralele, dupa care, contractand tricepsul, indreptati coatele

2. Incercati sa va mentineti corpul cat mai drept si coatele cat mai apropiate de trunchi. Nu va aplecati in fata, pentru ca astfel muschiul pectoral va interveni in miscare, preluand o mare parte din efort.

3. Trageti aer in piept si lasati corpul sa coaboare incet catre pozitia initiala, indoind coatele. Opriti-va din miscare atunci cand bratul formeaza un unghi de 90 de grade cu antebratul.

4. Expirati, dupa care repetati miscarea si pentru urmatoarele repetari.Executati 3 serii a cate 12 repetari.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Flotari la paralele-Exercitii triceps, 10.0 out of 10 based on 2 ratings