• Indreptarile cu bara la ceafaindreptarile cu haltera la ceafa sunt un exercitiu pentru bicepsul femural si fesieri se numara, alaturi de indreptarile cu picioarele fixe, printre cele mai eficiente exercitii pentru cresterea si definirea muschiului biceps femural, a muschilor lombari si spinali. Un astfel de exercitiu, efectuat cu o greutate redusa, constituie o buna metoda de efectuare a incalzirii muschiului biceps femural si a muschilor lombari, in vederea efectuarii unor exercitii mai grele, precum genuflexiunile.
  • Principalul muschi vizat de acest exercitiu trebuie sa fie bicepsul femural si fesierii. Evitati sa ridicati greutatea folosindu-va de muschii spinali sau lombari. Pe tot parcursul executiei, acestia trebuie tinuti intr-o contractie izometrica. In cazul in care e pentru prima data cand faceti indreptari cu bara la ceafa, ar fi bine sa va armati cu rabdare, pentru a invata cum sa executati corect exercitiul. De asemenea, recomand folosirea unor greutati mici pentru inceput, asta pana deprindeti executia corecta a exercitiului.

Indreptari cu bara la ceafa-Good Morning:

1. aplecarile in fata cu haltera pe umeri sunt un exercitiu  pentru fund si biceps femuralExercitiul nu e deficil de executat, si nu necesita folosirea unor aparate complicate. Prin urmare, din pozitia stand, cu picioarele departate la acelasi nivel cu umerii, se ia de pe suport o bara si se asaza pe umeri, ca in cazul genuflexiunilor clasice.

2. Tine coloana dreapta si flexeaza putin genunchii pentru o mai buna stabilitate in timpul exercitiului. Trage aer in piept si apleaca-te in fata, indoindu-te din incheietura soldului pana cand spatele este aproape paralel cu podeaua. Miscarea trunchiului trebuie sa descrie un arc de cerc, al carui unghi trebuie sa fie situat in jurul valorii de 90 de grade, prin urmare nu coborati spatele sub orizontala.

3. Revino la pozitia initiala, iar in timp ce te ridici, expira. Un alt aspect foarte important e ca in timpul executiei indreptarilor cu bara la ceafa, capul trebuie tinut cat mai ridicat. In felul acesta, indiferent de greutatea folosita, se va respecta postura corectiva a coloanei vertebrale, aceea de usoara extensie.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.8/10 (11 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +9 (from 9 votes)
Indreptari cu bara la ceafa, 9.8 out of 10 based on 11 ratings