Pare ciudat pentru multi dintre noi care ne abtinem, cu multa vmetabolism umanointa, sa mancam pe saturate de teama ca ne vom ingrasa, dar exista destul de multi oameni(in special culturistii) care au o nevoie disperata de mai multe calorii si nutrienti pentru a creste, insa au fost blestemati cu un apetit care ii face sa se simta plini dupa doar cateva inghitituri.

Fostul loc doi la Mr. Olympia, Mohamed Makkavi, avea aceasta problema. Intotdeauna cand exista o problema exista si solutii. Daca apetitul tau nu este potrivit pentru consum “en-gros” si trebuie sa te fortezi sa mananci, incearca urmatoarele: Asteapta pana iti este foame, inainte sa mananci. Doar pentru ca profesionistii pot manca la fiecare doua ore nu inseamna ca toata lumea poate. Unii oameni au sisteme digestive mai lente si au nevoie de trei sau patru ore intre mese. Experimenteaza si determina de cate ore este nevoie ca sa- ti revina pofta de mancare, dupa o masa. Poate incercai sa mananci mai des decat reusea sistemul tau digestiv si metabolismul sa proceseze. Adauga putin mai multa mancare in fiecare saptamana. Incerci sa adaugi putin mai mult pe bara in fiecare saptamana la antrenamente,  asa ca  de ce sa nu abordezi la fel problema si cu dieta de crestere in masa musculara? Mareste nr. caloriilor, mancand doar cu putin mai multa  mancare ca de obicei, la fiecare masa. In cateva saptamani ar trebui sa poti consuma cu 20% mai multa mancare, ceea ce va insemna o crestere semnificativa. Adauga un shake la fiecare masa. S-ar putea sa nu poti inghiti atata mancare solida si sa simti ca iti vine sa vomiti, dar cu siguranta poti bea un shake, la alegere. Utilizeaza aceste shake-uri pentru a mari cantitatea de nutrienti introdusa in corp. Mananca mai repede. Creierul uman are senzori de satietate care semnaleaza apetitului sa scada atunci cand simt ca stomacul este plin. Exista insa o intarziere in semnalizare ceea ce inseamna ca cei mai multi oameni continua  sa manance mult dupa ce au mancat destul deoarece, creierul lor nu le-a trimis inca semnalul de diminuare a apetitului. Incearca sa mananci mai repede pentru a introduce in stomac mai multa hrana inainte ca senzatia de satietate sa intervina.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 2.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Lupta cu apetitul, 2.0 out of 10 based on 1 rating