Se refera la efectuarea a doua exercitii concomitent adresate grupelor principiul superseriilor exercitii fitness culturism biceps triceps picioare spate piept abdomenmusculare antagoniste. Spre exemplu, un exercitiu de patru serii pentru biceps, si unul tot de patru serii pentru triceps, sau un exercitiu pentru piept si unul pentru trapezul mijlociu. Se lucreaza prima serie pentru biceps si apoi fara intrerupere prima serie pentru triceps. Superseria sau setul combinat se incheie cu o scurta pauza, dupa care se efectueaza celelalte trei superserii. Metoda seriilor gigant, metoda superseriilor, si a triseriilor asigura un puternic aflux de sange in regiunea solicitata si lucrarea intensiva, din diverse unghiuri a unei grupe musculare sau a unei grupe antagoniste.

Drept rezultat, se obtine marirea fortei fizice, a volumului muscular precum si o reliefare accentuata.  Desigur, in timpul unui antrenament nu se poate tine seama de toate principiile reamintite si descrise anterior. O serie de principii sunt orientate spre scopuri ca : dezvoltarea fortei, scaderea in greuatate, cresterea gradului de definire, etc. Unele nu faca altceva decat sa diversifice antrenamentul, sa impuna practicantului o cunoastere de sine. O parte din ele sunt necesare oricarui nivel si trebuie tinut cont de ele , deoarece sunt fie de natura fiziolofica, fie stau la baza antrenamentului cu greutati.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Principiul superseriilor, 9.0 out of 10 based on 1 rating