Tom Platz a avut una dintre cele mai “monstruoase” dezvoltari ale cvadricepsilor vazute in lumea culturismului. Este adevarat ca avea o predispozitie genetica pentru construirea acestei mase musculare pe picioare, dar a avut tom platz extensiisi curajul sa impinga dincolo de limite antrenamentul sau pentru coapse pentru a atinge limitele acestui potential. Era de notorietate faptul ca Platz venea la sala, se incalzea si apoi facea pentru 10  minute, continuu, genuflexiuni cu 100 kg pe bara. Cei mai multi dintre culturistii din sala nu puteau face genuflexiuni cu jumatate din greutate, pentru jumatate din acest timp. In alta zi de antrenament pentru coapse, Tom venea la sala si se apuca de urmatorul program pentru a-si soca coapsele si a le forta sa creasca si mai mult:

  • Genuflexiuni cu bara pe ceafa, 6 serii x 15, 10, 10, 6, 5, 1 repetari.
  • Hack Squat (genuflexiuni cu un disc pe piept, lasandu-se pe spate, cu o mana tinea discul, iar cu cealalta se tinea de un aparat pentru a avea  echilibru) 4×8-20 repetari.
  • Flexii, la aparat, pentru femurali 4×8-60 repetari.
  • Extensii, la aparat, pentru cvadricepsi 4×8-60 repetari.

La genuflexiuni marea la fiecare serie greutatea, iar la flexii si extensii, nu este nici o greseala de tipar, facea uneori 60 repetari.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Programul lui Tom Platz de “genuflexiuni pana cazi lat”, 5.0 out of 10 based on 2 ratings