ridicarea genunchilor la piept din atarnat este un exercitiu pentru muschii abdomenuluiRidicarea genunchilor la piept din atarnat  reprezinta unul din cele mai dificile exercitii pentru ca este implica implicata intreaga greutate a corpului. In momentul apropierii  pelvisului de cutia toracica, corpul(membrele inferioare) reprezinta greutatea care opune rezistenta.

Exercitiile se pot efectua din pozitia sprijinit pe coate( cum este ilustrat in poza a doua)  pe un suport special ce permite relaxarea antebratelor cand se executa miscarea respectiva sau din atarnat la bara. Ridicarea genunchilor se face concomitent cu incordarea abdomenului. Daca din aceasta pozitie se vor ridica genunchii spre lateral, se vor implica muschii abdominali din mai multe unghiuri si in acelasi timp, vor interveni in miscare si muschii oblici laterali.

Pentru ca exercitiul sa fie cat mai eficient, trebuie sa eliminati pe cat posibil balansul corpului. Ridicarea genunchilor la piept din atarnat este un exercitiu ce se adreseaza sportivilor avansati si se executa la inceputul programului de antrenament pentru muschii abdomenului.

Ridicarea genunchilor la piept din atarnat:

1. Prinde-te de o bara fixa cu o priza in pronatie(palmele orientate catre inainte). Distanta dintre palme trebuie sa fie putin mai mare decat latimea umerilor iar bratele complet intinse.

ridicari de picioare la aparat din sprijin pe coate


2. Inspira si ridica genunchii cat mai sus posibil spre piept, contractand muschii abdominali si arcuind putin spatele.


3. Expira la finalul miscarii si apoi coboara lent picioarele catre pozitia initiala, evitand sa balansezi corpul.


4. Treci imediat la urmatoarea repetare. Executa 3-4 serii a cate 10-12 repetari.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Ridicarea genunchilor la piept din atarnat, 10.0 out of 10 based on 3 ratings