• Ridicarile pe varfuri din stand aplecat este un exercitiu pentru gambeMiscarea de baza este aceeasi, de extensie a piciorului, ca in cazul ridicarilor pe varfuri din pozitia stand, avantajul fiind acela ca prin pozitionarea sarcinii la nivelul bazinului, coloana vertebrala se descarca de presiune, iar efortul local este mult mai izolat. Ridicarile pe varfuri din pozitia stand aplecat forteaza muschii sa pastreze aceeasi pozitie pe tot parcursul executiei. Din pozitia stand aplecat, cu mainile sprijinite la o scara fixa sau pe o banca cu o greutate agatata de centura sau de cele mai multe ori, cu un partener asezat pe bazin, cu varful picioarelor sprijinite pe un plan mai ridicat, se efectueaza ridicari repetate pe varfuri.
  • In aceasta postura, muschii gastrocnemieni sunt sunt mai bine intinsi datorita pozitiei aplecat a trunchiului, ceea ce determina o amplitudine maxima a miscarii. Majoritatea culturistilor avansati afirma ca acesta este exercitiul care da cele mai bune rezultate. Ridicarile pe varfuri din pozitia stand aplecat se pot efectua si la aparate speciale, dar multi culturisti prefera lucrul cu un partener asezat pe bazinul sau. Acestia afirma ca simt mult mai bine greutatea unui om decat cea a unui obiect. In cadrul ridicarilor pe varfuri din stand aplecat, trebuie executat un numar mare de repetari( spre exemplu: 4-5 serii a cate 15-20 de repetari). De obicei, ridicarile pe varfuri din pozitia stand aplecat se executa simultan cu ambele picioare, insa nu e exclusa nici varianta alternativa.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Ridicari pe varfuri din stand aplecat, 10.0 out of 10 based on 1 rating