Ridicari pe varfuri la presa pentru picioare

  • Muschii gambei sunt, probabil, cei mai solicitati muschi ai organismului in activitatile de zi cu zi legate de locomotie. Mersul, alergatul sau urcatul unei trepte de sute, chiar mii de ori de-a lungul zilei, au facut ca musculatura gambei sa fie destul de „antrenata”, astfel incat aceasta sa se abata de la metodele clasice de antrenament. In acest sens trebuie mentionat faptul ca muschii gambei se obisnuiesc cu greutatea corpului, motiv pentru care stimulul va trebui sa fie mai intens, ceea ce inseamna  sarcina de lucru mai mare, efectuarea exercitiilor pe un picior, etc. Prin urmare, nu  trebuie sa le dam muschilor gambei posibilitatea de a se obisnui cu un anumit tip de exercitiu sau greutate.
  • Cu totii ne dorim sa devenim niste colosi  puternici, insa unica  cale spre atingerea acestui deziderat  e aceea de a afectua astfel de exercitii.  Executand fiecare serie in deplinatatea formei sportive, indubitabil  ar trebui sa obtinem cresterea scontata a masei musculare  si a greutatii.  Efectuati fiecare repetare incet, fara a va tenta sa executati exercitiul rapid. Fiecare repetare trebuie efectuata folosind  incarcatura maxima, luandu-va 2 secunde pentru lasarea ei in jos, si, aproximativ tot atata timp pentru pentru revenirea la pozitia initiala. Nu executati miscari smucite, ci ridicati si coborati greutatea intr-un ritm lent si controlat. Folositi greutati mai usoare, daca situatia impune acest lucru. Pentru obtinerea  aportului de masa musculara, aceste recomandari au statutul de norme obligatorii, ca urmare nu le ignorati.

Ridicari pe varfuri la presa:

1. Aseaza-te la aparat si pozitioneaza-ti varfurile degetelor pe marginea inferioara a suportului, la o distanta egala cu cea  a soldurilor.

2. Apuca ferm cele doua manere laterale, respira adanc si impinge in sus suportul, pentru a elibera suporturile de greutati din partea de sus, putand astfel sa incepi prima repetare.

3. Mentinand genunchii ficsi, lasa greutatea sa coboare cat mai mult cu putinta. In aceasta pozitie, trebuie sa fi foarte atent sa nu scapi greutatile peste picioare, riscand astfel sa te accidentezi destul de grav.

4. Contracta muschii gambei, pentru a reveni la pozitia initiala. Repeta miscarea pana la finalul seriei. Executa 4-5 serii a cate 15-20 de repetari.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Ridicari pe varfuri la presa inclinata, 10.0 out of 10 based on 4 ratings