In timp ce tu citesti acest articol, oasele-li devin din ce in ce mai scurte, mai subtiri si mai fragile. Sti cum sa le opresti declinul? Un prim pas ar fi acela de a incepe sa bei lapte. Doctorii le spun femeilor sa consume 1000 mg de fitness modelcalciu pe zi pentru a-si mentine densitatea oaselor. Este un sfat bun si pentru barbati, numai ca ei au o mica problema in  aceasta privinta:prostata. Un studiu  al Universitatii Harvard  a aratat ca barbatii care consuma mai mult de 600 mg de calciu pe zi sunt cu 32 % mai predispusi  la cancerul de prostata decat cei care consuma mai putin de 150 mg. „Cantitatile mari de calciu pot suprima vitamina D3(calcitriolul), o substanta care ajuta la protectia impotriva cancerului de prostata”, spune dr. June Chan, epidemiolog si urolog la Universitatea  California  din San Francisco.

Consuma in fiecare 1000 mg de calciu si 400 de U.I de vitamina D. „Vitamina soarelui va grabi absortia calciului si va mentine nivelul rezonabil de D3”. spune Jing Ma, profesor la Facultatea de Medicina de la Harvard. Produsele lactate cu procent scazut de grasime si cu adaos de vitamina D  sunt cea mai buna solutie. Dar daca ai nevoie de un supliment, alege citrat de calciu, pentru ca se absoarbe mai bine decat carbonatul de calciu.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)