1.Este recomandat sa asociezi cat mai multe alimente, si anume , la o masa sa legume vegetale citriceasociezi legume seci precum:fasolea, mazarea, lintea, cu cereale sau legume proaspete, cu oleaginoase:arahide,seminte de dovleac,migadale,castane,nuci, alune,fistic,etc. Asadar foloseste cat mai multe combinatii cum ar fi :gris cu legume,orez cu linte, fulgi de ovaz cu lapte, sau pur si simplu paste cu branza.

Completeaza-ti alimentatia cu oua(fiert moale sau cleios caci galbenusul  tare este toxic), dar nu mai mult de trei ori pe saptamana. Ai grija ca la fiecare masa sa servsti un produs lactat (branza,lapte,iaurt), eventual si peste daca doresti.

2.Consuma alimente integrale(paine si paste fainoase integrale,orez integral) deoarece acestea sunt bogate in fibre si minerale si iti pot echilibra dieta. Singurul lor inconvenient e ca iti pot crea probleme digestive, cum ar fi balonarea. Daca nu suporti acest tip de alimente, alege produse semi-integrale, care sunt mai usor de digerat.

3.Asigura-ti necesarul de fier, acesta gasindu-se in alimentele de origine vegetala, insa cantitatea de fier absorbita de organism din alimentele vegetale este mult mai mica fata de cea absorbita din produsele de origine animala. Pentru a evita o carenta de fier, adauga suc de lamaie in salate, sosuri,etc. sau bea un pahar de suc de portocala la finalul mesei(vitamina C favorizeaza absortia de fier).

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)