cele mai bune suplimente creatina proteine carbohidrati culturismSuplimentele pe baza de creatina monohidrat sunt folosite pentru cresterea fortei si masei musculare de foarte multi oameni incepand cu sportivii cei mai cunoscuti si terminand cu varstnici cu probleme ale tesutului muscular. Au fost facute insa cercetari in urma carora s-a constatat ca nu toti oamenii pot beneficia de pe urma acestor suplimente.

Spre exemplu, tipul de antrenament si mostenirea genetica influenteaza destul de mult eficacitatea unui astfel de supliment alimentar.Un nr destul de mare de lucrari stiintifice au aratat ca suplimentele ce contin carbohidrati si proteine sprijina dezvoltarea masei musculare si sinteza proteinelor daca sunt consumate inaintea sau dupa antrenamentul cu greutati.

In urma unui studiu efectuat in Australia s-a constatat ca sportivii de rezistenta ce au folosit un supliment ce continea proteine din zer, carbohidrati si creatina monohidrat au inregistrat o cresterea a masei musculare striate, a fortei musculare si a masei corporale mai mai mare decat atunci cand au consumat un supliment pe baza de proteine si carbohidrati.

Respectivii sportivi au folosit suplimentul pe baza de proteine, carbohidrati si creatina monohidrat in timpul unui program de exercitii cu greutati, pe o perioada de 8 saptamani, sub stricta supraveghere a specialistilor. In concluzie, putem spune ca suplimentele pe baza de proteine, creatina si carbohidrati te ajuta sa-ti dezvolti forta si masa musculara.

Suplimentele pe baza de creatina monohidrata sunt folosite pentru cresterea fortei si masei musculare de foarte multi oameni incepand cu sportivii cei mai cunoscuti si terminand cu varstnici cu probleme ale tesutului muscular.
Au fost facute insa cercetari in urma carora s-a constatat ca nu toti oamenii pot beneficia de pe urma acestor suplimente. Spre exemplu, tipul de antrenament si mostenirea genetica influenteaza destul de mult eficacitatea unui astfel de supliment alimentar.
un nr destul de mare de lucrari stiintifice  au aratat  ca suplimentele ce contin carbohidrati si proteine sprijina dezvoltarea masei musculare si sinteza proteinelor daca sunt consumate inaintea sau dupa antrenamentul cu greutati.
In urma unui studiu efectuat in Australia sa constatat ca sportivii de rezistenta ce au folosit un supliment ce continea proteine din zer, carbohidrati si creatina monohidrat au inregistrat o cresterea a masei musculare striate, a fortei musculare si a masei corporale mai mai mare decat atunci cand au consumat un supliment pe baza de proteine si carbohidrati.
In concluzie, putem spune ca suplimentele pe baza de proteine, creatina si carbohidrati te ajuta sa-ti dezvolti forta si masa musculara.Suplimentele pe baza de creatina monohidrata sunt folosite pentru cresterea fortei si masei musculare de foarte multi oameni incepand cu sportivii cei mai cunoscuti si terminand cu varstnici cu probleme ale tesutului muscular.Au fost facute insa cercetari in urma carora s-a constatat ca nu toti oamenii pot beneficia de pe urma acestor suplimente. Spre exemplu, tipul de antrenament si mostenirea genetica influenteaza destul de mult eficacitatea unui astfel de supliment alimentar.un nr destul de mare de lucrari stiintifice au aratat ca suplimentele ce contin carbohidrati si proteine sprijina dezvoltarea masei musculare si sinteza proteinelor daca sunt consumate inaintea sau dupa antrenamentul cu greutati.In urma unui studiu efectuat in Australia sa constatat ca sportivii de rezistenta ce au folosit un supliment ce continea proteine din zer, carbohidrati si creatina monohidrat au inregistrat o cresterea a masei musculare striate, a fortei musculare si a masei corporale mai mai mare decat atunci cand au consumat un supliment pe baza de proteine si carbohidrati.

In concluzie, putem spune ca suplimentele pe baza de proteine, creatina si carbohidrati te ajuta sa-ti dezvolti forta si masa musculara.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Suplimentele cu proteine, creatina si carbohidrati te ajuta sa-ti dezvolti masa musculara, 10.0 out of 10 based on 2 ratings