cum sa te antrenezi ca sa ai brate mai mari

Cand vine vorba de antrenamentul bicepsilor, crezi ca stii sa alegi exercitiul cel mai eficient? Testeaza-ti cunostintele in materie de antrenament, cu ajutorul intrebarilor de mai jos.

1. Care dintre exercitiile enumerate mai jos, constituie cea mai                   buna alegere  pentru a-ti incepe antrenamentul pentru biceps?

A) Flexii concentrate;

B) Flexii Scott la aparat;

C) Flexii inversate cu bara EZ;

D) Flexii din picioare (stand) cu bara;

  • RASPUNS: In cele mai multe cazuri, vei dori sa-ti incepi antrenamentul cu un exercitiu care sa-ti permita sa folosesti greutati cat mai mari. La prima vedere, o miscare multiarticulara pare alegerea evidenta; fiind insa o grupa musculara relativ mica, aproape toate exercitiile care solicita bicepsul sunt miscari uniarticulare. Asadar, aceasta metoda nu poate fi aplicata.
  • Miscarile din stand sunt mai bune decat cele efectuate din sezand, deoarece te poti folosi de balansul corpului(fara a exagera), pentru a ridica greutati mai mari si a face mai multe repetari.
  • Asadar, varianta A poate fi eliminata. Flexiile Scott sunt un exercitiu de izolare, care pune accent pe capul scurt si prin urmare nu vei putea folosi greutati mari. Flexiile inversate concentreaza efortul pe muschii brahial si brahioradial si mai putin pe biceps. Deci, rapsunsul corect este D.

2. Dintre exercitiile mentionate mai jos, care e cea mai proasta                 alegere pentru a-ti incepe programul de antrenament pentru bicepsi? 

A) Flexii concentrate;

B) Flexii Scott la aparat:

C) Flexii inversate cu bara EZ;

C) Flexii cu bara din picioare;

  • RASPUNS: De obicei, alegerea unui exercitiu care nu permite utilizarea unor greutati mari, nu este niciodata o alegere buna pentru a-ti incepe antrenamentul pentru bicepsi. Un astfel de exercitiu sunt flexiile concentrate. Cu toate astea, o alegere si mai rea ar fi miscarile care compromit forta prizei chiar de la inceput.
  • Flexiile inversate ( precum si flexiile hammer) , care solicita  muschii antebratelor, pot afecta capacitatea de a duce la bun sfarsit exercitiile ce urmeaza a fi efectuate. Prin urmare, efectueaza-le la sfarsitul antrenamentului. Varianta C este cea corecta.

3. Alege varianta de mai jos care izoleaza cel mai bine capul lung (exterior) al bicepsului, si care in momentul flexiei bratului, formeaza varful bicepsului.

A) Flexii cu bara, priza larga;

B) Flexii cu gantere pe plan inclinat;

C) Flexii Scott cu bara EZ;

D) Flexii inversate cu bara EZ;

  • RASPUNS: Flexiile cu bara (priza larga) si flexiile Scott solicita in principal capul scurt (interior) iar dupa cum spuneam mai sus, flexiile inversate implica brahialul si brahioradialul. Asadar, raspunsul corect este B.
  • Flexiile din sezand pe plan inclinat, produc o puternica contractie a bicepsilor deoarece capul lung e intins atunci cand bratul atarna in jos. Asigura-te ca tii coatele fixe in timpul flexiei – nu le lasa sa se miste spre inainte, in speranta ca vei putea ridica ganterele mai sus.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.4/10 (14 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +13 (from 13 votes)
Test: Antrenamentul pentru bicepsi, 9.4 out of 10 based on 14 ratings