Impins culcat cu priza ingusta

Incepeti antrenamentele pentru tricepsi cu aceasta miscare compusa. …citeste tot articolul


Crunch pentru oblici

 Prin rasucirea coapselor lateral, poti aplica un efort mai mare pe muschii …citeste tot articolul


Test: Antrenamentul pentru triceps

Putini dintre cei ce citesc acest blog au luat cursuri de kinesiologie …citeste tot articolul


Test: Antrenamentul pentru bicepsi

Cand vine vorba de antrenamentul bicepsilor, crezi ca stii sa alegi exercitiul …citeste tot articolul


Transforma-ti gambele!

Articolul de azi se concentreaza in jurul unui exercitiu pe care eu il consider …citeste tot articolul


Test: Antrenamentul pentru spate

Incearca sa raspunzi corect la urmatoarele intrebari, al caror subiect principal …citeste tot articolul


Crunch cu picioarele intinse

Obtineti niste abdominali reliefati cu acest tip de crunch. …citeste tot articolul


Fluturari la pec-deck sau Ridicari laterale din aplecat

Ambele exercitii lucreaza deltoizii posteriori, insa care dintre ele permite …citeste tot articolul


Flexii Scott sau Flexii cu gantere din inclinat

Ambele exercitii lucreaza muschiul biceps, insa care versiune de flexii te va …citeste tot articolul


Indreptarile sumo

Fa progrese mari la spate si picioare cu aceasta varianta de indreptari cu …citeste tot articolul


Copyright: VitaClub 2018
VitaClub Blog | Powered by VitaClub