Cand vine vorba de castiguri de masa musculara pura, multi cred ca bodybuilding culturism fitnessaerobicul va face ca eforturile lor sa fie inutile, deoarece vor arde calorii pretioase care puteau fi folosite la crearea de tesut muscular nou. Este adevarat ca aerobicul arde calorii, dar, atat timp cat nu exagerezi cu el, poti suplimenta dieta cu un numar egal de calorii cu cele arse.

Includerea sedintelor de aerobic in timpul perioadei de masa musculara va creste metabolismul, ceea ce va ajuta corpul sa scape de metaboliti si sa construiasca muschii la un randament mai mare.

Efectuarea aerobicelor ajuta, de asemenea, la reducerea nivelului de strat adipos care se acumuleaza datorita dietei hipercalorice folosite pentru cresterea masei musculare. Pentru cineva aflat in perioada de masa, ar fi ideal sa  efectueze aerobic de inalta intensitate sub forma de sprinturi, de 2-4 ori pe saptamana, pentru 15-30 de minute pe sesiune.

Cu cat e mai lunga sesiunea de aerobic, cu atat mai mult trebuie sa adaugi calorii in alimentatie.

Nu exagerati cu durata sau numarul sesiunilor de aerobic pe motivul ca o sa inlocuiti caloriile arse cu calorii in plus, luate din alimentatie. Corpul nu e o masina, are o capacitatea limitata de procesare.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)