Unul din cele mai simple exercitii pentru piept si triceps e si unul din cele mai eficiente.Arnold facand flotari la paralele cu gantera atasata de centura

  • De cand cu dezvoltarea salilor de culturism,  cu marea lor varietate de echipamente,  foarte putin  antrenament se mai face  cu exercitii cu corpul liber.
  • E regretabila aceasta absenta a exercitiilor  cu greutatea corpului, pentru  ca acestea au fost intotdeauna foarte eficiente.
  • Cred ca e momentul  sa ne concentram pe acest exercitiu foarte eficient pentru partea superioara a corpului, in special pentru  ca poate fi folosit pentru  numeroase obiective.
>> Pentru un antrenament soc pentru piept si tricepsi, iata aici  un exemplu scurt dar eficient care nu contine altceva decat flotari.

EXERCITII

SERII

REPETARI

Flotari cu greutatea corpului(incalzire)

2

10

Flotari la cu greutate aditionala (aplecat inainte)

4

6-8

Flotari cu greutatea corpului (aplecat inainte)

3

epuizare

Flotari cu greutate aditionala (corp vertical)

3

8-10

Flotari pentru triceps, greutatea corpului (corp vertical)

3

epuizare

Flotari la banca

3

12-15

Flotari la paralele pentru piept

Pentru a pune accent pe pectoralii inferiori,  flotarile sunt o alternativa  excelenta a impinsului declinat.  Aseaza-ti palmele departate  putin mai larg decat umerii, si apleaca putin in fata trunchiul  pentru a indrepta cea mai mare parte  a efortului pe pectorali. Unghiul e foarte important aici: daca nu simti pieptul lucrand in timpul acestei miscari, nu te apleci suficient inainte.

Flotari pentru tricepsi

Cand palmele sunt apropiate iar corpul e vertical, scoti pectoralii din actiune si transferi  efortul pe tricepsi.  Pentru a izola  tricepsii si mai mult, poti face si flotari la banca. Aseaza-te perpendicular pe si intre doua banci paralele, cu calcaiele pe banca din fata si cu palmele  sustinand corpul pe banca din spate.  Lasa-te in jos pana simti  tricepsii intinzandu-se, apoi impinge inapoi pentru a extinde  coatele.  Daca greutatea corpului  nu e suficienta, roaga un prieten  sa-ti aseze unul sau mai multe discuri pe coapse.

Flotari pentru forta

De exemplu, Arnold facea flotari pentru a-si dezvolta forta pieptului si a bratelor. Greutatea corpului nu era suficienta  pentru a fi epuizat  la un numar mic de repetari (6-8), asa ca  facea flotari  cu greutate aditionala,  ceea ce  implica atarnarea  unei gantere grele  de centura. In prezent sunt aparate cu centura atasata de cablul unui helcometru.

flotari la banca pentru triceps

  • Deci data viitoare cand mergi la sala sa-ti antrenezi pieptul sau tricepsii, nu evita flotarile, unul dintre cele mai bune exercitii care exista.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +4 (from 4 votes)
Antrenamentul cu flotari, 10.0 out of 10 based on 4 ratings