Persoanele sanatoase, ce au depasit varsta de 18 ani, trebuie sa consume o cantitate de 0,8 g proteine/kg de masa corporala. shake proteine culturism Oamenii de stiinta de la o universitate din Canada au demonstrat ca persoanele ce fac exercitii fizice intense au nevoie de o cantitate mai mare de proteine.  Cei care practica culturismul, ca sa dam un exemplu, au nevoie de o cantitate ridicata de proteine, care sa ii ajute sa se recupereze mai repede, sa-si dezvolte masa musculara si sa sprijine sistemul imunitar.

In cazul celor ce practica culturismul, cantitatea zilnica de proteine este cuprinsa undeva intre 1,2-1,3 g/Kg de masa corporala. Haideti sa dam un exemplu, pentru cei care probabil, din diverse motive, nu au inteles cum stau lucrurile. Sa zicem ca ai undeva la 80 de kg, si ca practici culturismul(la un nivel destul de avansat). In cazul asta vei avea nevoie de 120 grame de proteine pe zi, pentru a-i asigura corpului  nutrientii necesari procesului de refacere si dezvoltare musculara.

Un alt element foarte important il constituie  momentul administrarii suplimentelor proteice. Suplimentele proteice administrate inainte sau dupa antrenamentul cu greutati, si in a caror compozitie se gasesc si aminoacizi, etc te ajuta mult mai mult  sa-ti dezvolti forta si masa musculara, decat daca sunt administrate in oricare alt moment al zilei.

Sfatul nostru pentru persoanele ce practica culturismul, e sa consume proteine de o calitate superioara, cum sunt cele din oua, cele din lapte si cele din carnea slaba.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)