1- Selectarea exercitiilor

Exercitiile trebuie selectate in asa fel incat sa acopere toate grupele musculare.

arnold exercitii pe grupe de muschi

Cele mai importante exercitii si care stau la baza culturismului inca de pe vremea lui Larry Scott sunt: genoflexiunile, indreptarile, impinsul din culcat pe banca, flotarile la paralele, tractiunile, impinsul vertical , ramatul, flexiile cu gantere sau cu bara.

2- Documentarea asupra formei corecte sau apelarea la un instructor sau un cunoscut ale carui rezultate se nu s-au lasat asteptate si care te poate invata cum sa executi corect exercitiile pe care le-ai ales.

Obiectivul principal trebuie sa fie siguranta si nu castigurile musculare.

Instructoeul trebuie sa iti arate forma corecta si apoi sa te corecteze in timp ce tu executi miscarea.

Trebuie sa ai mare grija pe cine alegi sa te insoteasca in sala pentru ca executia incorecta a unor exercitii si alegerea incorecta a greutatilor cu care urmeaza sa te antrenezi pot sa-ti cauzeze accidentari, mai mult sau mai putin grave.

3- Invatarea propriu-zisa.

Incepe cu greutati mici care iti permit efectuarea a peste 20 de repetari.

Primele sedinte trebuie sa fie usoare avand ca scop invatarea miscarii si nu fortarea mudchilor.

4- Studiul progreselor

Dupa ce se invata miscarea corecta se trece la exercitiile cu greutati mai mari.

Din nou, datorita efortului mai mare si dorintei de a folosi cat mai multa grautate se poate pierde forma corecta pe care ai invatat-o

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)