Dintre toate exercitiile care dezvolta muschiul triceps, extensiile cu gantera, extensii triceps din aplecat, este probabil cel mai putin stresant pentru tendonul ce leaga tricepsul de cot. Daca suferiti de dureri usoare in zona cotului si nu puteti face exercitiile clasice pentru tricepsi, trebuie sa incercati extensiile din aplecat.

Sunt de asememenea excelente pentru incalzirea muschiului triceps. Acest exercitiu este atat de putin stresant, sau traumatic, pentru ca nu intinde tricepsul asa de mult ca celelalte exercitii. Daca nu aveti probleme in a stimula dezvoltarea tricepsului si nu suferiti de dureri ale cotului, acest exercitiu este mai putin valoros.Pe de alta parte, daca tricepsul dvs. nu are suficienta masa, in ciuda tuturor eforturilor dvs, este probabil din cauza unei lipse a controlului muscular. Daca vreti sa invatati cum se simte tricepsul cand este contractat foarte tare, incercati extensiile din aplecat. Nu va vor mari forta tricepsului prea mult, dar pot da startul in incercarea dvs. de a-i mari masa.

Observatii!!!

La varful miscarii, cand mana este perfect intinsa, rotiti usor antebratul catre exterior. Aceasta rotatie ofera o contractie si mai puternica. De asemeni, este o idee buna sa mentineti contractia maxima(cand mana este intinsa) pentru 1-2 secunde. O combinatie buna este sa faceti alternativ cate o serie de impins cu priza ingusta, urmata, dupa pauza normala, de o serie de extensii din aplecat cu gantera. In momentul in care ati invatat pe deplin cum sta treaba cu contractia puternica a tricepsului, veti fi surprinsi de cat de diferit se vor simti exercitiile clasice. Atunci veti incepe sa cresteti rapid la tricepsi.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Extensii din aplecat, cu gantera, pentru triceps, 9.5 out of 10 based on 2 ratings