Impinge-ti pectoralii la un alt nivel cu acest  exercitiu  de izolare.


EXECUTIE

1. Aranjeaza-ti banca exercitii pentru zona inferioara a pieptului (pectoralul mare) la un unghi  de 30-45 de grade declinat. Ia o pereche de gantere si aseaza-te pe banca, cu picioarele fixate sub suporti.

2. Avand ganterele pe coapse, lasa-te incet pe spate, in acelasi  timp ridicand bratele pana ajung intr-o pozitie de extensie completa deasupra  pieptului, palmele privindu-se.

3. Tinand coatele usor indoite, inspira puternic si coboara greutatile  lateral intr-un  arc de cerc larg pana ce bratele  ajung paralel cu podeaua sau simti o intindere puternica in pectorali.

4. Dupa o scurta pauza,  inverseaza miscarea, expirand  pe masura ce greutatile  ajung in sus.  Incordeaza pectoralii inainte de a face  urmatoarea repetare.


SFATURI

  • Coboara ganterele incet si sub control. Nu incerca sa balansezi in partea de jos a miscarii.
  • Fluturarile cu gantere din declinat trebuie  facute cu grija,  si la inceput, cu gantere mai usoare.
  • Tine coatele usor indoite si la acelasi unghi pe toata traiectoria miscarii.  Indoirea excesiva  a coatelor transforma exercitiul in impins.
  • Stai asezat intre serii si odihneste-te circa 60 de secunde; altfel, sangele poate inunda creierul si ametesti.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (6 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)
Fluturari cu gantere din declinat, 10.0 out of 10 based on 6 ratings