1. Aseaza impins de la piept cu haltera pentru muschiul tricepso bara olimpica pe suportul bancii orizontale pentru piept.Pentru inceput, nu folosi greutati foarte mari, ci doar cat sa iti permita sa faci 10-12 repetari. Iti recomand ca inainte sa incepi sa faci impins de la piept cu priza ingusta, sa-ti incalzesti bine umerii si coatele. Poti face acest lucru foarte usor, daca inante de a trece la greutatile mari, faci 1-2 seturi de impins de la piept cu priza ingusta, cu greutati mici. Astfel, riscul unei accidentari este mult diminuat.

2. Aseaza-te pe spate si prinde bara cu o priza tip pronatie(palmele fiind orientate catre tavan). Distanta dintre palme trebuie sa fie putin mai mica decat latimea umerilor. In cele mai multe cazuri, acest lucru inseamna aproximativ 20-30 de centimetri distanta intre palme, in functie de constitutia fiecarui individ. Unii sportivi, in general culturistii, prefera sa foloseasca o priza unilaterala in timpul acestui exercitiu(cu toate degetele de aceasi parte a barei). Acest tip de priza nu afecteaza modul in care este activat muschiul triceps. Singurul lucru la care trebuie sa fi atent atunci cand adopti o astfel de priza, e sa nu scapi bara din mana, pentru ca risti sa te accidentezi destul de grav.

3.exercitii pentru triceps cu impins de la piept cu haltera cu priza apropiataIndreapta bratele pentru a ridica haltera de pe suport. Deasemnea, poti ruga un prieten sa vina sa te ajute sa ridici haltera. Asigura-te ca poti contola greutatile inainte de a trece la urmatoarea miscare.

4. Coboara incet haltera pana la nivelul pieptului. Bara trebuie doar sa atinga pieptul in zona sfarcurilor. Inspira in timp ce cobori greutatile si nu uita: haltera trebuie coborata intr-un ritm lent si controlat.

5. Dupa ce halterea a atins pieptul, impinge-o cu putere in sus. Expira in timp ce ridici haltera. Asigara-te ca partenerul de antrenament este prin preajma, in cazul in care ramai cu haltera pe piept.

Niciodata nu lovi cu putere haltera de piept. Desi pe moment ti se pare ca totul este in regula, in timp pot aparea complicatii grave, lucru pe care cred ca nu ti-l doresti. Impins de la piept cu priza ingusta este un exercitiu excelent pentru dezvoltarea muschiului triceps.

Asadar, daca respecti princiipile de baza si nu te hazardezi sa folosesti greutatile peste posibilitatile tale, sigur nu o sa te numeri printre accidentati.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Impins de la piept cu priza ingusta-Exercitii triceps, 10.0 out of 10 based on 2 ratings