Itiimpins cu gantere la banca inclinata pentru muschii pectorali doresti o serie de exercitii care sa lucreze pieptul din toate unghiurile? Acest regim simplu si eficient e tot ce ai nevoie.

  • Executa exercitii ce lucreaza pieptul din unghiuri multiple  atat cu miscari de izolare cat si cu exercitii compuse.  Daca pieptul tau nu a atins progresele pe care le cautai,  atunci incearca acest program de pre-epuizare pentru pectorali de cateva saptamani.
  • Intai, indreapta-te spre cablurile  incrucisate. La primul set foloseste cablurile  puse la scripetii de jos si trage manerele de jos in sus, concentrand efortul  pe pectoralii superiori si pe cei mediani.
  • Departeaza putin talpile,  si fa cativa pasi inainte  pentru a gasi  unghiul ce lucreaza cel mai bine pentur tine. Tine coatele indoite pe tot parcursul  seturilor pentru a lucra pieptul fara sa soliciti prea mult ajutor din partea tricepsilor.

Pre-epuizeaza-ti pieptul cu acest program de exercitii

EXERCITII

SERII

REPETARI

Fluturari la cablu (de jos in sus)

3

10-15

Fluturari la cablu (orizontal)

3

10-15

Fluturari la cablu in genunchi (de jos in sus)

3

10-15

Impins cu gantere din inclinat

3

8-10

Impins culcat orizontal cu gantere

3

8-10

Impins cu gantere din declinat

3

8-10

impins cu gantere pe plan declinat pentru pieptfluturari la helcometru din culcat

impins cu gantere pentru piept pe plan declinat

  • Dupa cateva seturi, adu o banca orizontala la aparat. Aseaza-te cu fata in sus, si mentine coatele usor indoite  in timp ce tragi  manerele deasupra trunchiului.

 

  • S-ar putea sa trebuiasca  sa muti banca putin mai in fata pentur a obtine  o traiectorie maxima a miscarii si o intindere maxima  a pectoralilor.

 

  • In final, da  banca la o parte si aseaza-te in  genunchi intre contragreutatile helcometrelor  cu scripetii ridicati  la maximum.

 

  • Adu manerele direct  in jos pana sub nivelul taliei, ceea ce face  ca efortul sa se indrepte spre pectoralii inferiori.

 

  • Dacacrucea sau fluturari la helcometru pentru pectoralii superiori ingenunchezi,  se poate sa obtii o stabilitate mai buna, fara sa-ti faci griji in legatura cu echilibrul.

 

 

  • Acum ca ti-ai pre-epuizat pieptul cu exercitiile de izolare, treci la impins.

 

  • Pentru fiecare exercitiu, asigura-te ca alegi o greutate cu care sa ajungi la epuizare cu numarul de repetari stabilit.

 

  • Dupa ce ti-ai pre-epuizat pectoralii in acest fel,  vei avea cea mai buna pompare a pieptului de pana acum.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 7.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Pompeaza-ti pieptul cu ajutorul acestui program de exercitii, 7.0 out of 10 based on 2 ratings