program de exercitii pentru deltoiziInainte de toate, trebuie sa retineti faptul ca:

  • Articulatia umarului este cea mai fragila, asadar, daca nu sunt respectate principiile de lucru cu greutati, riscati sa va accidentati.
  • Atunci cand faceti exercitii ce implica doar articulatia umarului, coatele trebuie sa fie usor flexate.
  • La impins de la ceafa sau de la piept, muschii deltoizi intervin dinamic doar pana ce bratul (ca segment distinct) este in pozitia orizontala.
  • Musculatura umarului este implicata in toate  exercitiile in care greutatile sunt tinute in maini.

   Program de lucru pentru muschii umarului:

  1. Din asezat, cu spatele sprijinit , impins de la ceafa: 4 x 8 ( 4 serii a cate 8 repetari)
  2. Ridicari laterale cu gantere din aplecat: 3-4 x 12;
  3. Din stand, ridicari frontale cu gantere: 3-4 x 10;
  4. Din asezat, impins de la piept la cadrul Smith: 3 x 10;cum trebuie facute corect ridicarile laterale cu gantere pentru deltoizi
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)