Acest exercitiu compus cu traiectorie fixa creste greutatile si construieste  muschi laterali mai grosi.


Executie

1. Aseaza-te la doar cativa centimetri lateral fata de  bara aparatului Smith. Gaseste pozitia adecvata in timp ce te apleci din talie.  Pune mana care e mai departe de bara pe genunchi pentru sustinere.

2. Lasa bratul  dinspre bara in jos si apuc-o cu palma orientata spre corp.

3. Pastreaza spatele drept si capul intr-o pozitie neutra. Trage bara direct in sus  avand cotul aproape de corp.

4. Mentine  contractia  de varf 1-2 secunde inainte de a opune rezistenta fortei greutatii pe masura ce revii la pozitia initiala.

5. Executa toate repetarile  cu un brat, apoi  schimba partea.


Sfaturi

  • Traiectoria fixa a barei si siguranta inerenta a aparatului Smith iti permit sa mergi mai departe decat ai putea altfel.  Foloseste acest avantaj si executa exercitiile la inceputul antrenamentului.
  • Orienteaza-ti  privirea la cativa pasi in fata pe podea,  tinand coloana neutra. Nu privi in sus, pentru ca ar pune presiune excesiva pe gat.
  • Foloseste o traiectorie ampla a miscarii, aplecandu-te spre podea si tragand bara direct in sus spre trunchi.
  • Nu te inclina in partea de jos pentru a incepe urmatoarea repetare. Fa in asa fel  incat fiecare repetare sa fie separata si cu grija.
  • Poti executa acest exercitiu si ca o miscare de forta folosind o banca pentru suport.


VN:F [1.9.22_1171]
va rugam asteptati...
Rating: 9.2/10 (5 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Ramat cu un brat la aparatul Smith, 9.2 out of 10 based on 5 ratings