Pur si simplu, antrenamentul spatelui este dificil. Trebuie sa te antrenezi tare, greu si sa ai tot timpul o conexiune minte-muschi. Sa detii niste muschi dorsali plini in portiunea inferioara a acestora reprezinta o problema

de care mulsi culturisti se impiedica. Pentru a declansa cresterea acestei zone, Arnold recomanda ramatul cu un brat la cablu. Pentru a executa miscarea, alege un måner in forma de D, ataseaza-l la cablul inferior al aparatului si asigura-ti o pozitie stabila a  corpului pe picioare. Apleaca-te inainte, din trunchi, cam 45 de grade, pastrand pieptul ridicat si umerii in spate. Incepe cu bratul perfect intins in fata ta.

Trage manerul spre tine pana cand umarul depaseste linia corpului, cat mai mult posibil. Manerul sa ramana tot timpul intr-un plan perpendicular pe podea. Mentine contractia finala si apoi revino incet la pozitia de start pentru completarea partii negative a repetarii. Dupa ce ai completat 8-12 repetari cu un brat, repeta cu celalalt brat. 3-4 serii, cu fiecare brat, sunt suficiente. Avantajul ramatului la cablu in fata altor exercitii este cursa miscarii ample si tensiunea constanta din muschi. Cu acest exercitiu vei putea trage umarul foarte mult spre spate fata de ramaturile clasice, asigurandu-ti altfel o contractie mai buna si o crestere completa. Nu-ti ramane decat sa incerci exercitiul.

VN:F [1.9.22_1171]
va rugam asteptati...
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)