Toti sportivii, in special cei care practica culturismul, stiu ca suplimentele cu prroteine sau cele cu aminoacizi, daca sunt administrate dupa antrenament, participa activ la hipertrofierea musculara. Ce fac aceste suplimente este sa accelereze transportul aminoacizilor la celulele musculare si sa stimuleze sinteza proteinelor.Aminoacizii stau la baza formarii proteinelor si a tesutului muscular.

Un grup de cercetatori australieni a descoperit ca suplimentele pe baza de aminoacizi esentiali si carbohidrati, administrate imediat dupa antrenament, sprijina cel mai bine hipertrofierea musculara. Un supliment compus, atat din aminoacizi cat si carbohidrati, are efecte beneficice asupra procesului de distrugere musculara si ajuta la dezvoltrea masei musculare. Cel mai bine este sa consumati un supliment pe baza de carbohidrati si aminoacizi, decat sa consumati 2 suplimente diferite pentru fiecare in parte, un supliment cu aminoacizi si unul cu carbohidrati. Astfel de suplimente, ce contin atat carbohidrati cat si aminoacizi, administrate dupa antrenament duc la cresterea nivelului de insulina, iar antrenamentul cu greutati creste sensibilitatea la insulina. Pentru cei care nu stiu, insulina este un puternic hormon anabolic, cu rol in sinteza proteinelor si transportul aminoacizilor in celule musculare. Suplimentele cu aminoacizi si carbohidrati consumate dupa exercitiile fizice, intensifica metabolismul insulinei oferind, in acelasi timp, elementele de baza pentru sinteza proteinelor.

VN:F [1.9.22_1171]
va rugam asteptati...
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)