greseli facute in timpul antrenamentului pentru biceps 1. Antrenamentele prea dure.

Bicepsii nu sunt o grupa de muschi mari. Atunci cand ridici greutati atat de mari incat trebuie sa iti folosesti spatele si incepe sa semene mai mult a indreptari cu haltera, ceva nu este in ordine. Foloseste greutati mai mici, executa exercitiul corect si vei creste mai mult.

2. Antrenarea bratelor de 2-3 ori pe saptamana.

Ne folosim bratele de fiecare data cand ne lucram spatele, pieptul si umerii. Daca mai adaugam si mai mult de un antrenament specific pe saptamana, devine deja prea mult. Bratele nu mai reusesc sa se refaca dupa efort si sa creasca. Multi sportivi au incercat sa isi lucreze bratele de doua ori pe saptamana, sperand sa obtina cresteri mai mari, dar nu au observast nici un rezultat, asa ca nu-i nevoie sa experimentezi pe propria-ti piele.

3. Executarea prea multor exercitii.

Bicepsii nu formeaza o grupa musculara mare si complexa ca spatele. De aceea, nu ai nevoie decat de 3, cel mult 4 exercitii pentru a-i antrena in mod corespunzator. Orice alt exercitiu in plus nu va face decat sa le ia din capacitatea de refacere. Lucreaza-i din greu cu o tehnica buna de antrenament, 1 data pe saptaman, cu 3-4 exercitii si nu mai mult de 12 seturi si vei vedea ca vor creste.

4.  Antrenamentele pentru bicepsi facute imediat dupa cele pentru spate.

Bicepsii au parte de o stimulare destul de intensa in timpul atator exercitii de ramat, tractiuni, tractiuni la helcometru si indreptari cu haltera. Daca mai incerci sa faci si niste flexii dupa toate astea, sunt deja prea obositi si nu vei obtine o activare cu adevarat reusita. Singurii care ar trebui sa faca asta sunt cei carora bicepsii le cresc cu destul de mare usurinta. Chiar si asa, si acestia ar trebui sa se limiteze la doar 2 exercitii. Cei mai multi culturisti se multumesc sa isi lucreze bicepsii cand fac piept sau umeri sau chiar   in ziua in care fac numai antrenament pentru brate si nimic altceva.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)