Acest exercitiu stimuleaza muschii spatelui fara a implica bicepsii. Mai mult decat atat, priza nu este zona “slaba a lantului”, ceea ce inseamna ca nu aveti nici o scuza  ca sa nu va solicitati la maxim. De asemeni trebuie stiut ca, tractiuni la scripete spateacest exercitiu solicita puternic tricepsii. Multi culturisti  sunt surprinsi sa afle ca una din functiile capului lung al tricepsului este sa aduca bratul langa corp. Pentru a  mari implicarea tricepsului, puteti utiliza o priza tip supinatie. Desigur, ca atlfel nu prea mai poate fi numit exercitiu pentru spate.” Tractiunile la scripete cu bratele drepte” este un exercitiu de izolare si deci veti putea folosi greutati mai mici ca la tractiunile care implica bicepsii. De aceea greutatile  nu sunt impresionante, dar exercitiul va fi bine simtit de catre dorsali. Daca nu aveti dorsali, acest exercitiu va va invata cum sa contractati acesti muschi.

Un spate slab dezvoltat este in general datorat faptului ca nu reusiti sa contractati corespunzator muschii acestei zone in timpul exercitiilor. Puteti sa variati largimea prizei de pe bara, dar o priza mai ingusta este mai buna din doua motive: asigura o mai buna intindere a dorsalilor cand mainile sunt sus si streseaza mai putin incheieturile umerilor.

Cei mai multi culrturisti executa acest exercitiu din picioare , dar este mai bine sa stai in genunchi, deoarece se obtine o cursa mai lunga a miscarii. Aspectul critic al acestui exercitiu este sa determinati cat de departe sa stati fata de scripete. Daca sunteti prea aproape sau prea departe, efortul in partea superioara a exercitiului va fi prea mic.

Ideal e sa priviti in jos cand mainile sant sus si pe masura ce aduceti bratele in jos, sa dati capul pe spate. Cel mai bine e sa utilizati acest exercitiu chiar inainte de tractiunile la scripete pentru a obtine o obosire a dorsalilor fara a obosi insa bicepsii. Este din ce in ce mai greu sa stati pe pozitie pe masura ce mariti greutatile, asa ca este bine sa aveti o centura  de care sa atasati un disc. Unii lucreaza cu bara dreapta, dar, daca aveti probleme cu incheieturile, puteti folosi o bara  curbata in genul celei EZ pentru bicepsi.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)