Raspunsul la aceasta intrebare il gasim usor. E de ajuns sa intri intr-o sala, oarecare, si sa faci ponderea celor care raspund afirmativ din totalul celor prezenti. Vei vedea ca  mai mult de jumatate din practicanti au aceasta bicepsiproblema. Daca stau si ma gåndesc bine, imi vin in minte acum destui culturisti profesionisti care au aceasta problema. Exercitiul numarul 1 pentru bicepsi, care este si unul de baza, este flexia antebratelor pe brate cu bara din stånd. Este un exercitiu foarte bun pentru majoritatea dintre noi, fie ca esti incepator sau avansat, cu mai mult de 10 ani de antrenamente.

Daca ai ani buni de antrenamente si umerii au luat-o cu mult inaintea bicepsilor, marimea umarului facand ca bicepsul sa para subdezvoltat, atunci e bine sa te puna putin pe ganduri faptul ca flexiile cu bara din stand ar reprezenta si pentru tine exercitiul numarul 1 pentru dezvoltarea bicepsilor. Iti recomand sa te axezi pe exercitiile in care cotul este fix: flexiile la banca Scott, la aparat si flexiile concentrate.

Astfel, efortul este preluat de biceps, umerii nemaiavand sansa sa preia din efort. Bicepsii tai poate nu vor arata niciodata ca ai lui Lee Priest sau Ronnie Coleman, dar poti fi sigur ca lucrand astfel vor fi ceva mai mari. Asta nu inseamna sa nu mai efectuezi exercitiile precum flexii cu bara sau cu gantere, unde cotul e liber. Le poti face, insa iti recomand sa folosesti o greutate mai mica si o forma mai stricta.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)